dinsdag 7 december 2010

Even een kort berichtje.

Ik ben de laatste 2 weken erg druk bezig met het maken van kerstkaarten op bestelling en voor de kerstmarkt a.s. Zaterdag in het wijkvoorzieningscentrum in Bolnes aan de Noordstraat 225a. Daar zit ik samen met Miranda van den Bosch en Wil van den Bosch. Gezelliggggg. Ik geef daar en demo met Distress Ink. Dus als jullie zin en tijd hebben, kom gezellig langs. Vandaar dus ook dat ik niet reageer op jullie blog, want als ik er eenmaal achter zit, weet ik dat ik zo anders weer een paar uur verder ben en dan komt er niks van het kaarten maken. Maar hopelijk heb ik na van de week als de kerstmarkt voorbij is, mijn kerstboom optuigen en mijn kamer te versieren met kerstpullen weer tijd om bij jullie op je blog te reageren.

Groetjes Astrid.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    We nemen je niets kwalijk hoor (lol).
    Maar wat je zegt is ook zo, 1maal blogland in en je bent er zoet mee.
    Succes met de kerstmarkt.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid, ik weet er alles van hoor! Veel succes met de kerstmarkt he? Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi astrid
    nou wat je zegt
    ik weet er ook alles van
    zelfs ik sta op de kerstmarkt
    maar dan hier in spijkenisse
    bolnes is ook hartstikke leuk
    freubelgroetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, iedereen zit verspreid zo te lezen komende zaterdag-)))
    Veel succes jullie, ben terug te vinden op het Vlietplein samen met Nel , waar ook een kerstmarkt wordt gehouden-)
    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid Grappige dat je ook op de kerstmarkt,veel s6 Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helaas moet ik zaterdag werken, anders was ik zeker even gekomen, succes.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grrot gelijk, ik moet ook nog een heleboel doen. Ik sta zaterdag de 18e op de kerstmarkt van de Oudheidkamer. Helaas ben ik a.s. zaterdag weg, dus veel succes gewenst in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen