zondag 13 mei 2012

Happy Birthday.

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige bericht. Ben de afgelopen twee weken druk geweest met kaarten te maken voor de Marianne Doe! nr. 15, die in Augustus uitkomt. Heb er weer met plezier aan gewerkt.
Ook deze kaart had ik al een tijdje liggen, maar moest die nog steeds afmaken met versieringen op de kaart. Heb dat gisteren maar eens gedaan. Ik vind dit zo'n schattige stempel.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Magnolia Scrappapier.
Magnolia Die Rose Leaf.
Magnolia Die Edwin Lace.
Magnolia Die Vintage Tag.
Magnolia Die Leaf & Swirl.
Crealies In Shape mal no. 8.
Sizzix Frame Oval w/Ornate Edges (657558).
Viva Perlen-Pen Eis-Weiss nr. 101.


Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende Challenges:



Gezellig dat jullie weer zijn langs geweest op mijn blog en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Aan alle moeders een fijne moederdag toegewenst en verder aan iedereen een fijne Zondag.

Groetjes Astrid.

34 opmerkingen:

  1. WOW Astrid this card is beautiful, your colouring is fantastic!
    Hugs Laurie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje!!! Dat stempeltje vind ik zooo lief!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer schitterend Astrid, mooi model, leuk ingekleurd, fijne moederdag,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een beauty, het frame vind ik prachtig en Tilda is heel mooi ingekleurd.
    Jij ook een fijne moederdag.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt! Het frame vind ik heel erg mooi.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk model kaartje en die stempel is zo lief. Ook voor jouw een fijne moederdag.

    Liefs ANS

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Astrid.
    Echt super lief.
    Heb een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer mooi! Ben benieuwd naar de kaarten voor de marianne..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Astrid,zo lief dat meisje,en zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er ook uit dat je veel plezier er mee hebt gehad Astrid. Prachtige kaart.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart zeg, en zulke lieve kleurtjes, succes met de TOMIC, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Astris, wat weer een beauty zeg! Ben benieuwd wat je allemaal weer hebt gemaakt.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart Astrid.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superkaart weer Astrid!

    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Astrid,

    Wat een supermooi kaartje, ik vind ook de kleuren te gek!

    liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aww this is really beautiful Astrid !! Tilda is So sweet and you've coloured her to perfection! I love the pretty papers and flowers! it's a stunning card!
    Hope you have a good week
    Big Hugs
    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooooh wat een schitterend kaartje, in super mooie kleurtjes, WAUW!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Absolutely BEAUTIFUL!!
    Thanks so much for joining in our Magnolia-licious Challenge Blog :o)
    Hugs, Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooooh wat een schitterend kaartje en zulke lieve kleurtjes

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Astrid,

    Heb een vraagje: weet jij leuke challenges waar ik als niet gevorderde kaartenmaker aan mee kan doen? Jij bent vast ook ergens begonnen! Gr Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatje is dit toch Astrid. Leuk zo'n kaart in een andere vorm. Staat nog op mijn wens lijst. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Stunning card Astrid, love the sweet image and your wonderful colouring.

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. HĆØ,hĆØ,daar is die eindelijk.En wat is die leuk geworden As?En heb je de nieuwe magnolia's al gescoord?Ben helemaal verliefd op flip flop tilda.

    Liefs en groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wow Astrid, what stunning colouring of this gorgeous Tilda, her little teddy is so cute
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi astrid, je hebt er weer een paar mooie kaartjes bij zeg!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart, ook een leuke stempel.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtige kaart Astrid, super mooi
    gr
    miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig kaartje Astrid, ik vind die zijkant erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen