donderdag 5 december 2013

Sneetje brood!!!

Ik wist natuurlijk dat de nieuwe stencils van Bakery uit zouden komen en toen had ik al gelijk een idee in mijn hoofd, wat ik wilde maken. Heb toen een schets gemaakt van een sneetje brood. Ik heb er een open geklapte kaart van gemaakt, zodat daar heel wat stencils op verwerkt  kunnen worden!!! Dit is mijn creatie geworden. Ik heb de Jute Ribbon set gebruikt, zodat ik het aan de zijkant mooi vast kan maken en zo mooi blijft zitten dat de creatie niet gelijk open klapt.


Ik heb de bakker zo geplaatst op de voorkant, dat het net lijkt als je de kaart open doet of hij iets in de oven doet. Het middelste van de oven heb ik met verschillende kleuren Distress Ink bewerkt, zodat het net lijkt of de oven brand.


Verder heb ik nog een papieren gebak onderzetter erachter verwerkt. De garde heb ik met zilver karton uitgestansd en het handvat met kraft karton. De plaatsjes heb ik met de kartelschaar uitgeknipt, zodat het een ouderwetse look geeft. Verder heb ik alles met Ditress Ink Vintage foto beïnkt. 


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts Bakery stencil 6002/0306, 6002/0307, 6002/0308 en de 6002/0310.
Joy!crafts Bakery Clear Stamps 6410/0084 en de 6410/0087.
Joy!crafts Paper Bakery Bloc 6011/0033.
Joy!crafts Jute Ribbon Set 6300/0501.
Joy!crafts kraft paper 8089/0203.
Spellbinders Large Pinking Circle.
Spellbinders Circle.
Papieren gebak onderzetter.
Zilver karton en kartelschaar. 
Distress Ink.

Met deze creatie wil ik meedoen aan de volgende Challenge:


Ik hoop dat jullie een beetje een indruk hebben gekregen hoe de creatie in elkaar zit!? Hoop ook dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie. Weer bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Lieve groetjes, Astrid.

24 opmerkingen:

  1. Wat een werk en wat gaaf is dit geworden. Echt een súper idee om een ovenheerlijk broodje te creëren. Schítterend!!!
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem schitterend Astrid.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het weer een prachtige kaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid
    Wat een leuk sneetje brood, heel leuk idee. Mooi die spulletjes allemaal aan de binnenkant van je kaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk kaartje Astrid!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is ge-wel-dig Astrid, heeeeell leuk bedacht.
    Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is ge-wel-dig Astrid, heeeeell leuk bedacht.
    Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh Astrid,wat heb je dit mooi gemaakt klasse hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is nog eens een mooi sneetje brood.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er geweldig uit Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha Astrid,
    ik vind het er weer helemaal gaaf uit zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is werkelijk super, wat een werk zit hierin, maar alles matcht precies met elkaar, toppertje hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tsjonge Astrid, wat heb jij een gave kaart gemaakt met het bakkers-thema. Echt superrrrrrr.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart!! Voel haast hier het vuurtje branden.
    Alvast een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dat leuk gemaakt zeg! Leuk modelletje zo.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Astrid, wat een lekkere boterham heb jij... mag ik ook een hapje === dan mag jij van de mijne proeven !!! hihihihi... telepathie hadden we dit keer ...ongelofelijk toch

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig geworden, de gloed van de oven komt prachtig to zijn recht.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig gemaakt! Mooe serie die van Joy!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dit weer super gemaakt Astrid, ik vind het geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Krijg er trek van As. Gaaf gemaakt meis je hebt je lekker uitgeleefd met je stanzen van Joy!

    Super gedaan hoor.

    Liefs Nita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Astrid, wat een lekkere boterham! Heel mooi en weer alles zo goed op elkaar afgestemd. Je krijgt zo echt een goed idee wat je allemaal met de stanzen kunt doen. Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk gedaan, ziet er jammie uit!

    Leuk dat je meedoet met de 'alles mag' challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen