vrijdag 9 oktober 2015

Gefeliciteerd.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een paar creaties zien, die ik heb gemaakt voor de demo van 18 en 19 september, voor de opening van de nieuwe winkel van 't Hobby Schuurke. Ik heb hier met het pakket Doodle Colour Your Cards EWK1234 gewerkt, die ik van Marianne Design opgestuurd heb gekregen. Ik heb hier heel veel leuke reacties op gehad. Ik zat die dagen ook te demonstreren met Koh-I-Noor Polycolor potloden, waarbij ik reukloze terpentine heb gebruikt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Marianne Design Folders DF3401.
Marianne Design Creatables LR0285.
Marianne Design Eline's Words Clear Stamps EC0138.
Marianne Design Pakker Doodle Colour You Cards EWK1234.
Joy!crafts 6020/0005 Plakparels paars.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik heb de vlinder ingekleurd met Koh-I-Noor Polycolor potloden:

Paars: 12 - 12 - 179.
Blauw: 19.
Zwart: 36.

Verder had ik ook nog boekenleggers gemaakt. De langwerpige, zou je ook nog als tag kunnen gebruiken.


Bij deze creaties heb ik de volgende materialen gebruikt:

Marianne Design Pakket Doodle Colour You Cards EWK1234.
Marianne Design Eline's Vintage Clear Stamps EC0095.
Marianne Design Eline's Words Clear Stamps EC0138.
Joy!crafts 6002/0819 Poly Besa ATC.
Joy!crafts 6410/0010 Clear Stamps.
EK pons paw print (pootafdruk).
Spellbinders Scalloped Squares.
Spellbinders Scalloped Ovals.
Spellbinders Classic Ovals.
Distress Ink Weathered Wood.
Distress Ink Faded Jeans.
Lint.

Op de hoek van de boekenlegger/tag heb ik het nieuwe Poly Besa stencil van Joy!crafts gebruikt en deze beïnkt met 2 verschillende kleuren Distress Ink. Daarna nog een gedeelte stempel (geschreven tekst) van Marianne Design erdoor gestempeld. Geeft altijd een leuk effect aan je creatie. Natuurlijk mogen de pootjes van de EK pons niet ontbreken.


Een bladwijzer die je op de hoek van een boek (blz) kan schuiven, door middel van de witte pootjes een beetje op te lichten. Hihihi.


Ik heb de poezen ingekleurd met Koh-I-Noor Polycolor potloden:

Blauw: 57 - 55.
Zwart: 36.

Met deze creaties, wil ik meedoen met de Challenge van:


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creaties vinden!!! Verder wens ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

10 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er allemaal prachtig uit! Fijn weekend.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en boekenleggers. Prachtige kleuren! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige vlinderkaart, mooi ingekleurd en prachtige accenten. Maar ook je boekenleggers mogen er wezen. Prachtig gedaan!! xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig Astrid! De vlinder is zo ontzettend mooi en de katten zo lief :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!! Ik vind de diertjes zo schattig...
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohh wat ziet dat er leuk uit Astrid.
    Ben gek op katten en vlinders.
    Super mooi gemaakt.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeelden zeg! Als iemand daar niet door ge-inspireert is, weet ik het niet meer!
    Liefs, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een pracht kaart, label en boekenlegger heb je gemaakt en wat een lieve plaatjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen