maandag 13 maart 2017

Life is a Journey.

Hallo allemaal,

Voor het model kaart, heb ik weer de Die Cut Topper Pad gepakt en deze overgetrokken. Voor de kaart twee verschillende Papiersets bij elkaar gecombineerd, namelijk het Papierset Out of Africa en het Stansblok Lavendel. Het mooie plaatje komt uit de Papierset Animal Greetings. Onder het plaatje ribbel karton wat gescheurd, beïnkt en eronder geplakt. De twee ronde cirkels heb ik gestanst met het mooie stencil Basic Cirkel. Daar de pootafdrukken op gestempeld van de Clear Stamps Out of Africa. Ook de tekst Life is a Journey komt van deze set.


Voor het label heb ik de Enjoy bingokaart gepakt, die in het Stansblok Lavendel zit. Bovenaan een touwtje bevestigd van de Natural Sence Collection, die ik heb vastgemaakt met twee groene nietjes met behulp van de Magnetische Nietmachine.


Voor de jeeps heb ik zwart kraft papier gebruikt en deze heb ik met een schuurblokje geschuurd, krijg je er een leuk effect aan. Het horizontale stuk designpapier heb ik ook wat afgescheurd en beïnkt. Met het Cutting stencil Alphabet, heb ik GRRR erop geplakt. Ik vond dit wel grappig erbij en weer eens wat anders. Handig met zulke kaarten, is de Kaartenstandaard, hiervoor heb ik nr. 2 gebruikt.


Natuurlijk mag de camera niet op de kaart ontbreken. Hier en daar nog wat van de mooie hulstbladeren erop verwerkt. Verder nog wat lint van de Natural Sence Collection erop geplakt, met Tackylijm.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0122 Cutting & Emb. st. Kaartenstandaard nr. 2.
Joy!crafts 6002/0402 Cutting & Emb. st. Basic Cirkel.
Joy!crafts 6002/0456 Cutting & Emb. st. Autumn.
Joy!crafts 6002/0637 C. & Emb. st. Out of Africa (Jeep en Camera).
Joy!crafts 6002/0647 Cutting st, Alphabet.
Joy!crafts 6011/0383 Stansblok Lavendel.
Joy!crafts 6011/0503 Papierset Out of Africa.
Joy!crafts 6013/0320 Die Cut Topper Pad.
Joy!crafts 6013/0341 Papierset Animal Greetings.
Joy!crafts 6200/0001 Schuurblokje.
Joy!crafts 6200/0039 Magnetische Nietmachine.
Joy!crafts 6300/0326 Natural Sence Collection.
Joy!crafts 6410/0435 Clear Stamps Out of Africa.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8089/0214 Ribbel Karton Small.
Joy!crafts 8089/0244 Kraft Paper Zwart.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

11 opmerkingen:

  1. Boa..... wat is dit mooi geworden. Super :)
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart! Je kunt er echt even rustig naar kijken om alle details te ontdekken. prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat mooi gedaan Astrid. Echt een leuke stoere jongenskaart krijg je zo. Heel gaaf.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige safarikaart, Astrid.Het plaatje past er mooi bij.Superleuk model.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooi Astrid, mooi papier heb je gebruikt, je hebt de kaart prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Astrid,
    wat is je kaartje mooi, leuk hoe je alles hebt gecombineerd, echt zo'n safarikaart..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi model en stoere kaart Astrid.Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen